söndag 3 oktober 2010

PRAO

Då var det dags, för höstens PRAO! Ta er nu en riktig funderare och försök känn efter, vad arbetslivet verkligen kan innebära. Glöm inte att du har fått en uppgift att genomföra under veckan. Måndagen efter PRAO, vecka 41 har Sissi hand om er första SO-lektion där hon kommer att prata med er om val inför gymnasiet. Själv befinner jag mig just då i Paris.

Hoppas det gick bra för er på Äppelmarknaden, kunde tyvärr inte komma, eftersom jag har haft fullt upp med att röja ut min vind.

För er som inte uppfattat infon angående skolfotografering så kommer det att ske veckan efter PRAO´n.

5 kommentarer:

  1. Åh ska du till Paris? Nu blir jag lite avis faktiskt! Du får ha det så underbart där!

    Äppelmarknaden gick bra! Tror vi fick in lite mer än 9000 kr faktiskt.

    Hoppas att du kommer och hälsar på på praon!

    SvaraRadera
  2. Jo förresten, du ska väl vara med på vårt skolfoto? :)

    SvaraRadera
  3. På Systrarna på Kivik... ;)

    SvaraRadera